Wanneer kunt u het FiXed Service abonnement opzeggen?

U kunt uw Service abonnement opzeggen met een opzegtermijn van een maand, tenzij sprake is van een van de volgende situaties:

  • Uw eerste contractjaar is nog niet geëindigd; opzeggen met een opzegtermijn van een maand is mogelijk tegen het einde van het eerste contractjaar.
  • Uw contractperiode is verlengd met een jaar omdat u tussentijds een aanvullende (duurdere) Service heeft afgesloten; opzeggen met een opzegtermijn van een maand is mogelijk tegen het einde van deze verlengde contractperiode.
  • Uw eerste contractperiode van langer dan één jaar (in het kader van een actie) is nog niet geëindigd; opzeggen met een opzegtermijn van een maand is mogelijk tegen het einde van deze eerste contractperiode.
  • Na afloop van de contractperiode wordt uw abonnement telkens met 2 maanden stilzwijgend verlengd. U kunt vanaf dat moment maandelijks opzeggen.

Wat gebeurt er nadat u het FiXed Service abonnement heeft opgezegd?

  • Bij opzegging van uw Service abonnement vindt indien van toepassing restitutie van betaalde abonnementsgelden pro rata plaats, tenzij sprake is van een van de situaties zoals beschreven in artikel 23 in de algemene voorwaarden (zie Wanneer kunt u het FiXed Service abonnement opzeggen? op deze pagina). In deze situaties blijft het abonnementsgeld over de gehele contractperiode verschuldigd.
  • U ontvangt een schriftelijke bevestiging van uw opzegging.
  • Eventuele kortingen van het FiXed Service abonnement voor uw woning komen door uw opzegging te vervallen.

Lidmaatschap opzeggen

* deze velden zijn verplicht.